Curs busines si administrare

Curs busines si administrare

Obține cunoștințe economice moderne care se potrivesc cel mai bine muncii reale a companiei.

Descoperă-ți potențialul

Curs de Business și Administrare este un program educațional care oferă studenților cunoștințe și abilități esențiale pentru a înțelege și gestiona aspectele cheie ale unei afaceri sau organizații.

Management

Team building și etica corporativă. Rezolvarea situatiilor conflictuale. Psihologia personalului.
3000 lei/luna

Marketing

Componenta economică a activităților de publicitate ale companiei.
3000 lei/luna

Contabilitate

Contabilitatea firmei de la documente primare la bilanțuri.
3000 lei/luna

Programul 1C

Program de calculator de contabilitate.
3000 lei/luna

Informații utile

  1. Fundamentele afacerilor: cursul începe cu o introducere în conceptele de bază ale afacerilor, cum ar fi planificarea strategică, gestionarea resurselor umane, marketingul, finanțele și operațiunile.
  2. Administrație și management: studenții studiază rolul și funcțiile managerilor într-o organizație, inclusiv luarea deciziilor, rezolvarea problemelor, comunicarea eficientă și conducerea echipei.
  3. Economie și finanțe: cursul acoperă principiile economice și financiare, precum și analiza financiară, gestionarea bugetului și evaluarea investițiilor.
  4. Marketing și vânzări: studenții studiază strategiile de marketing, cercetarea pieței, dezvoltarea produselor, promovarea și vânzările pentru a atrage clienții și a genera profituri.
  5. Etică și responsabilitate socială: Acest curs examinează importanța eticii în afaceri și a responsabilității sociale a întreprinderilor, precum și impactul acestora asupra procesului decizional în afaceri.
  6. Planificarea și managementul proiectelor: Cursul include elemente legate de planificarea și gestionarea proiectelor care sunt necesare pentru implementarea cu succes a inițiativelor într-o organizație.
  7. Antreprenoriat și inovare: un aspect important este studiul antreprenoriatului și al inovării, inclusiv modul de a începe și de a gestiona propria afacere.
  8. Studii de caz și experiență practică: cursurile includ studii de caz și proiecte practice pentru a aplica cunoștințele teoretice la situații de afaceri reale.

Învață să creezi și să gestionezi eficient propria afacere sau să administrezi activitatea unei companii! În cadrul cursului, vei studia bazele managementului, planificării și organizării afacerilor.

În plus, vei învăța contabilitate și utilizarea programului 1C, pentru a înțelege mai bine aspectele financiare ale companiei și colaborarea cu departamentul de contabilitate.

Cursul este ideal pentru cei care aspiră la dezvoltare profesională și management de succes al unei afaceri!

Devine administrator calificat

începe-ți cariera cu Neomaestro

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Înscrie-te
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare